CAR POINT Karlovy Vary s.r.o.

Chebská 55

360 06 Karlovy Vary

CAR POINT Domažlice o.z.

Masarykova 570

344 01 Domažlice

Autorizovaný prodejce vozů Audi a VW


CAR POINT Karlovy Vary

Chebská 55

360 06 Karlovy Vary


Asistentka servisních služeb

Tel: +420 353 505 949


Asistentka prodeje vozů Volkswagen

Tel: +420 353 505 920


Asistentka prodeje vozů Audi

Tel: +420 353 505 917

Fax: +420 353 505 935

E-mail: carpoint@carpoint.cz



Autorizovaný prodej vozů Volkswagen


CAR POINT Domažlice

Masarykova 570

344 01 Domažlice


Tel: +420 379 775 611

Fax: +420 379 776 194


E-mail: info@carpoint-domazlice.cz

Volkswagen e-up!
Volkswagen Nový Golf GTI
Volkswagen Nový Touran
Volkswagen Nový Sharan
Volkswagen Nový Touareg
Volkswagen Nový Passat
Volkswagen Nový Passat Variant
Volkswagen Nové Scirocco
Volkswagen Nový Passat Alltrack
Volkswagen Polo GTI
Volkswagen Nový Golf
Volkswagen Nový Golf Variant
Volkswagen Nový Golf R
Volkswagen Nové Polo
Volkswagen Caddy skříňový vůz
Volkswagen Nový Caddy
Volkswagen Nový Transporter
Volkswagen Nová Caravelle
Volkswagen Nový Multivan
Volkswagen Nová California
Volkswagen Amarok
Volkswagen Crafter
Volkswagen Nový Crafter

Car Point Volkswagen

Volkswagen CAR POINT novinky

Přijďte si s námi užít Chodské slavnosti !


Zaparkujte u nás svůj vůz a nechte se do centra odvést kyvadlovou dopravou. Mezitím Vám Vaše auto umyjeme za 50% ceníkové ceny jednolivých programů a zkontrolujeme, zda je připraveno na další bezstarostné jízdy.


Také si u nás můžete vyzkoušet jízdní vlastnosti vozů Volkswagen, které na Vás budou čekat před prodejnou.


V centru u pošty se můžete podívat na novinku Volkswagen Arteon a soutěžit s námi o osobní vůz Volkswagen na víkend zdarma. Stačí si pouze správně tipnout na soutěžní otázku.


Pro děti máme připravený skákací hrad a drobné dárky.


Těšíme se na Vás,


Váš Car Point tým

Masarykova 570

(směr Klatovy)

Vybírejte vozy z limitované řady Maraton Edition se skvělou cenou a finančním zvýhodněním. Přijďte se podívat či se objednejte na testovací jízdy do showroomu Volkswagen CAR POINT Karlovy Vary nebo CAR POINT Domažlice.



Pod označením Maraton Edition se skrývá bohatá výbava, obsahující komfortní prvky, jako je prodloužená záruka, parkpilot, multifunkční volant atd.



Vybírat můžete mezi modelyup!Polo, Golf, Golf Variant, Touran, Golf Sportsvan, Beetle a Beetle Cabrio.



Nabídka financování od Volkswagen Financial Services začíná splátkou od 2 306 Kč měsíčně. 


Pro více informací, či rezervaci předváděcí jízdy neváhejte kontaktovat náš prodejní tým.


CAR POINT Karlovy Vary: +420 353 505 920

CAR POINT Domažlice:     +420 379 775 611


Více informací naleznete na http://carpoint.maratonedition.cz/ .


či přímo ceník http://carpoint.maratonedition.cz/cenik

DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ a testovací jízdy v CAR POINT Domažlice


Kdy: 24. červen 2017

Čas: 10.00 – 17.00 hod.

Místo: areál CAR POINT Domažlice

Masarykova 570, Domažlice


Program je připraven pro celou vaši rodinu i vaše auta.


Čeká na vás:

  • Představení vlajkové lodi Volkswagenu – VW Arteon
  • Testovací jízdy flotily osobních vozu Volkswagen
  • Ukázka první pomoci a vyprošťovaní z havarovaného vozu
  • Skákací hrad
  • Malování na obličej
  • Servisní prohlídka vašeho vozu zdarma
  • Občerstvení po celý den
  • Soutěž o vůz z flotily VW v CAR POINT Domažlice na víkend

Těšíme se na Vás.

Tým CAR POINT Domažlice

- Nový model se splývavou zádí liftback nabízí dokonalou kombinaci emocionálního designu a mimořádné funkčnosti

- Při zahájení prodeje v České republice debutují oba nejvýkonnější motory s 206 kW/280 k (TSI) a 176 kW/240 k (TDI)


Praha, 3. dubna 2017 – Necelý měsíc po světové premiéře nového modelu Volkswagen Arteon na Ženevském autosalonu byl v České republice zahájen jeho předprodej. Zákazníci si mohou zpočátku objednat a nakonfigurovat tento výjimečný vůz s oběma nejvýkonnějšími motory – TSI o výkonu 206 kW/280 k a Bi-TDI vyladěným na 176 kW/240 k. Obě vrcholné verze jsou sériově dodávány s dvouspojkovou převodovkou DSG a pohonem všech kol 4Motion. Základní verze modelu Arteon s motorem 1.5 TSI o výkonu 110 kW/150 k stojí 890 900 Kč.

Využijte 0% akontaci a garanci stálé výše měsíční splátky s pojištěním a servisem v ceně.

Výhody operativního leasingu automobilů
- není nutné platit počáteční akontaci
- variabilní délka splácení
- fixní měsíční splátky po celou dobu financování
- leasingová splátka je nákladovou položkou a tedy plně daňově odečitatelnou
- investiční úspory - snížení množství vázaného kapitálu v účetní bilanci
- úspora mzdových a časových nákladů
- riziko zůstatkové hodnoty nese finanční společnost

Chcete koupit nový vůz Volkswagen za výhodnou cenu? Právě jsme spustili výprodej skladových vozů. Podívejte se, jaké vozy máme v nabídce. Tyto vozy jsou ihned ke koupi.


Zde je aktuální nabídka.

Agentura Müller Production s.r.o. ve spolupráci s městem Karlovy Vary připravila již 9. ročník Mattoni Karlovarského Karnevalu. 


Akce se bude konat 3.-5. června 2016 a můžete se těšit na bohatý program.


Už nyní můžete v Karlových Varech potkat vesele polepený vůz Volkswagen e-up! Car Point Karlovy Vary jako jeden z partnerů akce zapůjčil pořadatelské agentuře Müller Production s.r.o. jeden z ekologických elektromobilů, který nebude zatěžovat životní prostředí lázeňského města. Dnes si vůz převzal pan Martin Müller.  


http://karlovarskykarneval.cz/ 

Think New.

Nová strategie pro rok 2016 je plná fascinujících inovací a úžasných novinek ze světa Volkswagen.

Think New je výzva, která klade důraz na využití nejmodernějších technologií, jež dělají z vozu „inteligentní auto - smart car“. Myšlenka Think New se promítne jak do uživatelského komfortu, větší bezpečnosti ale také do nové komunikační strategie.

Objevte budoucnost a seznamte se se světem Think New.

Představujeme:

Nový Passat GTE.

Maximálně inovativní.


To nejlepší z obou světů.

Nový Passat GTE je plug-in hybrid, což znamená, že je poháněn elektromotorem a spalovacím agregátem TSI, které Vám umožní vychutnávat si výhody e-mobility, aniž byste museli v dalších oblastech přistupovat na kompromisy.

Svůj Passat GTE nastartujete v elektrickém režimu, ve kterém je akcelerace lineární a kde zároveň budete mít již od samého počátku k dispozici max. točivý moment. Díky tomu zvládnou plug-in hybridní modely Volkswagen zrychlit z 0 na 100 km/h během 7,6 vteřin (v závislosti na konkrétním modelu).

Jakmile dosáhnete rychlosti 130km/h, převezme otěže spalovací jednotka TSI, která dokáže Passat GTE zrychlit na 225 km/h, přičemž nabízí maximální točivý moment 400 Nm.

Mimo to můžete využít režim "Boost", ve kterém oba motory vzájemně spolupracují, abyste mohli ze svého vozu vytěžit to nejlepší. Maximální kombinovaný výkon je 280 koní.

Nový Volkswagen Touran Roadshow 2015 – užili jste si to s námi!  

Rodina je pěkná jízda, užijte si ji! Nový Volkswagen Touran přivezl v sobotu 28.11. do Karlových Varů do Varyády  „Nový Volkswagen Touran Roadshow 2015“. Počasí nám sice moc nepřálo, protože skoro celý den sněžilo, ale na to jsme byli připraveni. Návštěvníkům byl k dispozici vyhřívaný karavan, kde si mohli dát teplý čaj nebo kávu. Děti si mohly zazávodit na autodráze, vyrobit hvězdičky z korálků ve vánoční dílničce a pro všechny byly připraveny 3D brýle, které poskytly nevšední realistický zážitek z jízdy na horské dráze nebo při plavání s delfíny.

Pro zájemce o testovací jízdu v Novém Touranu byly k dispozici dva vozy, které byly plně vytížené až do večera. Po sedmnácté hodině jsme vylosovali výherce, který získal pronájem Nového Volkswagen Tourana na víkend včetně plné nádrže. Výhercem se stal pan Jaromír Pavlíček. Gratulujeme a přejeme pěknou jízdu!

Po celý den jste mohli soutěžit o tablet Samsung Galaxy Tab E. Touran je rodinné auto jako stvořené pro rodinné výlety a dovolenou. Kdo dokázal sbalit věci na rodinnou dovolenou nejrychleji? Byl to souboj, ale nejrychleji sbalil a výhercem se stal pan Martin Sláma. Gratulujeme!

A aby zábavy bylo ještě více, připravili jsme pro vás zábavné focení. Nakoukněte do galerie a jestli jste se nechali vyfotit, můžete si své fotografie stáhnout zde.

rodina je pěkná jízda.jpg

Naši VIP zákazníci se na konci dne sešli v restauraci při malém pohoštění a po celý večer je bavil mistr republiky v moderní magii Ondřej Sládek. Z jeho kouzlení byli nadšené nejen děti, ale i dospělí.


IMG_8449.JPGIMG_8459.JPG



Pokud máte zájem o testovací jízdu, objednejte se  http://cz.carpoint.cz/vw/cars/touran

Druhá generace Volkswagenu Touran je oficiálně na českém trhu. Je nabízena se dvěma zážehovými a dvěma vznětovými motory. Jedinečný design nového Touranu navazuje na minimalistické pojetí předchůdce. Nový Touran je doslova nabitý bohatou multimediální výbavou. A samozřejmě nabízí i mimořádný komfort, moderní bezpečnostní systémy a velkorysý prostor pro nohy cestujících na všech sedadlech.


Více zde

Golf Sportsvan patří podle časopisu AUTO TEST mezi nejlepší vozidla roku v celkovém hodnocení. Všestranný model přesvědčí svými sportovními proporcemi a mimořádně prostorným a variabilním interiérem (mj. zadní lavice podélně posuvná v rozsahu 180 mm). Golf Sportsvan se může pochlubit také objemem zavazadlového prostoru více než 1500 litrů, nejmodernějšími asistenčními systémy a rozsáhlou nabídkou audiosystémů a navigačních systémů.


AUTO TEST patří mezi nejrenomovanější časopisy v Německu se zaměřením na testy vozidel. Každý rok podrobuje důkladné analýze přibližně 500 modelů vozidel všech tříd - od nejmenších vozů až po SUV. Redakce při testech ujede přibližně 1,8 milionu kilometrů za rok. D hodnocení v klasických testech, srovnávacích testech a článcích pro usnadnění nákupu zahrnuje klasická kritéria, jako jsou zrychlení, "pružné" zrychlení, brzdná dráha a spotřeba paliva, ale také kvalitu vozidla, bezpečnost, hodnotu při následném prodeji, nabídku výbavy na přání a provozní náklady.

Pět důležitých faktů o novém modelu Golf GTI Clubsport:

  • Nový Golf GTI Clubsport bude uveden na trh začátkem roku 2016 na oslavu 40. narozenin ikony.

  • Jubilejní model má nejvyšší výkon 195 kW/265 k a nejvyšší rychlost 250 km/h.

  • Dodatečný výkon: Krátkodobě lze zvýšením plnicího tlaku zvýšit výkon o 10 procent.

  • Hodnoty přítlaku na úrovni závodních vozů díky novému přednímu nárazníku, zadnímu spoileru, difuzoru a bočním prahům.

  • Interiér modelu Golf GTI Clubsport je vybaven závodními skořepinovými sedadly a četnými exkluzivními detaily.



Golf GTI, ikona sportovních kompaktních vozů, oslaví začátkem příštího roku 40. narozeniny. Volkswagen připomene tuto historickou událost novou progresivní speciální edicí s označením Golf GTI Clubsport. Vynálezce "GTI" tím navazuje na dlouhou tradici "jubilejních modelů GTI", protože exkluzivní speciální edice vznikly také u příležitosti 20., 25., 30. a 35. výročí. Volkswagen nyní představuje sériovou verzi nového modelu Golf GTI Clubsport na mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem a poprvé zveřejňuje hodnoty jízdních výkonů dosud nejvýkonnějšího sériově vyráběného GTI všech dob. Motor TSI s přímým vstřikováním paliva a přeplňováním turbodmychadlem dosahuje v jubilejní edici nejvyššího výkonu 195 kW/265 k (o 35 k více než v dosud nejvýkonnější verzi modelu Golf GTI). To však není všechno. Přechodně - po dobu 10 sekund - může řidič zvýšit výkon motoru prostřednictvím funkce zvýšení plnicího tlaku o dalších 10 procent na více než 290 k. Zvýšení výkonu je dosaženo jednoduchou aktivací spínače "kick-down" sešlápnutím pedálu plynu až na podlahu.


Jízdní dynamika jako v motoristickém sportu. Golf GTI Clubsport s šestistupňovou mechanickou převodovkou díky tomu zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,0 sekundy. Verze s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG, dodávanou na přání, zvládne tento sprint dokonce za pouhých 5,9 sekundy. Golf GTI Clubsport dosahuje nejvyšší rychlosti 250 km/h (DSG: 249 km/h). Sportovní výkony se nevylučují s hospodárností, což dokládá hodnota průměrné spotřeby paliva 6,9 l/100 km (emise CO2 160 g/km) s mechanickou převodovkou. V případě, že je hnací síla přenášena na přední kola prostřednictvím převodovky DSG, platí hodnota 6,7 l/100 km (emise CO2 155 g/km). Volkswagen se však nevěnoval pouze výkonovým parametrům motoru, ale dalekosáhle modifikoval také design, výbavu a aerodynamické vlastnosti jubilejní edice. Golf GTI Clubsport se svou jízdní dynamikou, založenou na vysokém výkonu a výrazně vylepšených hodnotách přítlaku, může směle porovnávat s vozy nasazovanými na vysoké úrovni ve světě motoristického sportu. Výsledkem je příkladné chování vozidla ve vysokých rychlostech a dechberoucí rychlosti při průjezdech zatáčkami.


Motor 2.0 TSI. Suverénní přeplňovaný motor modelu Golf GTI je zástupcem třetí generace řady motorů EA888. Mezi technické lahůdky patří vodou chlazené sběrné výfukové potrubí, integrované do hlavy válců, které přivádí výfukové plyny k turbodmychadlu, a proměnné časování sacích i výfukových ventilů. Technickým základem motoru pro model Golf GTI Clubsport je varianta jednotky TSI s výkonem 169 kW/230 k, která je pro jubilejní edici vyladěna na 195 kW/265 k. Díky funkci zvýšení plnicího tlaku lze výkon krátkodobě zvýšit přibližně o 10 procent. Zároveň vzroste maximální točivá moment z 350 na 380 N.m.


Exteriér. Golf GTI Clubsport, vystavený na autosalonu ve Frankfurtu, je lakován v odstínu "bílá Oryx", přičemž kontrastní střecha je černá (jubilejní edice je samozřejmě nabízena v mnoha dalších barevných odstínech). Designéři značky Volkswagen, kteří měli na starosti návrh exteriéru, vyvinuli pro jubilejní edici zcela nový přední nárazník, nové boční prahy, rovněž nový zadní difuzor, nový vícedílný střešní spoiler a exkluzivní kovaná kola z lehké slitiny. Jubilejní edice se tak na první pohled výrazně odlišuje od známých verzí modelu GTI.


Čelní partie. Designéři zcela nově navrhli přední nárazník. Vylepšili tím přívod vzduchu k motoru, aerodynamiku a přítlak na přední nápravu. Konkrétně má nový nárazník na okrajích leskle černé aerodynamické prvky, které přivádějí část vzdušného proudění třemi dalšími příčkami, jež jsou typickým prvkem vozů GTI, do zužujících se vzduchovým kanálů vedoucích nárazníkem. Vzduch tyto kanály opouští až v podbězích kol, aniž by se dostával do přímého kontaktu s koly. Zdokonalen byl také centrální otvor pro přívod vzduchu s voštinovou mřížkou, která je pro GTI rovněž charakteristická, přičemž tento otvor je na okrajích doplněn dalšími dvěma otvory pro přívod vzduchu, což vizuálně zdůrazňuje šířku modelu Golf GTI Clubsport. Jubilejní edice působí díky tomu na silnici extrémně suverénním dojmem. Pod nárazníkem je umístěn přední spoiler s ostře tvarovanými plochami opatřenými leskle černou povrchovou úpravou. Tento aerodynamický prvek ve stylu závodních vozů optimalizuje přítlak na přední nápravě a jeho linie vizuálně navazují na boční prahy, odkud pokračují až k zádi.


Boční partie. Silueta modelu Golf GTI Clubsport stylisticky připomíná první generaci modelu GTI, která se vyznačovala širokými černými ozdobnými lištami na bocích mezi podběhy předních a zadních kol v úrovni nárazníků. Tento ozdobný pás byl nyní jako vzpomínka na Golf GTI z roku 1976 přenesen na boční partii jubilejního modelu a zušlechtěn nápisem "Clubsport". Černý ozdobný pás vizuálně pokračuje směrem k přídi do nových aerodynamických prvků v předním nárazníku. Dalším prvkem, který vypovídá o výjimečné dynamice nového modelu Golf GTI Clubsport, jsou nově navržená 19" kola "Brescia" z lehké slitiny, dodávaná na přání. Jubilejní model bude sériově vybaven rovněž nově navrženými 18" kovanými koly z lehké slitiny. Celek je završen ušlechtilým detailem v podobě leskle černých krytů vnějších zpětných zrcátek.


Zadní spoiler. Nově navržený a v aerodynamickém tunelu optimalizovaný střešní spoiler je výrazně větší než spoiler aktuálního modelu GTI. Mezi kompletně černou plochou střechy a spoilerem je úzká vzduchová mezera. Střešní spoiler v kombinaci leskle černé a "bílé Oryx" vyčnívá vysoko nad linii střechy. Spoiler po stranách plynule přechází do aerodynamických prvků na zadním výklopném víku, které jsou rovněž leskle černé. Vícedílný spoiler je komplexním dílem, který dokonale plní své funkce v oblasti aerodynamiky, mezi něž patří minimalizace vzniku vzdušného víření v oblasti zádě a výrazné zvýšení přítlaku na zadní nápravu. Spoiler modelu Golf GTI Clubsport plní tyto úkoly naprosto dokonale.


Zadní difuzor. Individualizována byla také spodní část zadní partie. Z tříčtvrtečního pohledu zezadu je nápadný způsob, jímž přecházejí aerodynamické prvky pod bočními prahy do velkého, nově vyvinutého zadního difuzoru, který je rovněž leskle černý. Do difuzoru byly suverénně integrovány nově navržené a chromované koncovky dvojité výfukové soustavy, jejichž průměr je výrazně větší než u známých verzí modelu Golf GTI. Zadní světlomety LED mají tmavý černočervený odstín.


Interiér. Výbava interiéru zahrnuje kultovní detaily, které patří ke každému "GTI" - například ergonomická, anatomicky tvarovaná sportovní sedadla čalouněná tkaninou ve skotském kostkovaném vzoru, červené ozdobné prošívání, hlavici řadicí páky v designu golfového míčku a černé čalounění stropu. Tyto sportovní znaky byly pro model Golf GTI Clubsport individualizovány, resp. modifikovány. Například místo sportovních sedadel má jubilejní model závodní skořepinová sedadla s nastavitelným sklonem opěradel.


Sedadla jsou čalouněná částečně Alcantarou a v oblasti opěradel a sedacích ploch zdobená voštinovým vzorem. Opěradla nesou navíc nápisy GTI. Bezpečnostní pásy zušlechťuje červená linie. Na ještě vyšší úroveň posouvají interiér nové ozdobné lišty v designu "Wabe 40" (panel přístrojů, středová konzola a výplně dveří). Sportovní atmosféra je umocněna manžetou řadicí páky z Alcantary, novým designem hlavice řadicí páky, sportovním volantem obšitým Alcantarou (s logem GTI, červeným stehováním a označením polohy 12 hodin) a individualizované koberečky s červeným lemováním. Po otevření předních dveří zaujmou na první pohled exkluzivní prahové lišty z ušlechtilé oceli s červeným nápisem GTI. Vzhledem k celkovému konceptu a aktuálnímu cenovému vývoji klasických sportovních vozů - především jubilejních modelů - by si člověk měl pořídit vlastně hned dva vozy Golf GTI Clubsport: jeden pro radost z jízdy a druhý jako sběratelský kousek.

V sobotu 5.9. se v Karlových Varech uskutečnil mezinárodní sraz Volkswagen Beetle a New Beetle klubu. V areálu CAR POINT Karlovy Vary se sjelo na 40 vozů Volkswagen Beetle. Sraz se nesl ve znamení pohádky Mrazík, proto jste zde mohli potkat Nastěnky, Marfušky, Mrazíky nebo Dědečka hříbečka. Prezentace a občerstvení proběhlo v prostorách CAR POINTU a potom se kolona vozů vydala směrem do lázeňského centra. Sraz se povedl, počasí přálo a účastníci i přihlížející se dobře bavili. Nahlédněte do galerie.

"Oba modely v nových generacích nabízejí ještě vyšší úroveň komfortu, bezpečnosti, hospodárnosti a užitných vlastností. Pozoruhodná je zejména vysoká míra uplatnění nejmodernějších asistenčních systémů, dosud používaných jen v osobních automobilech," říká Jan Procházka, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. Na všechny modely se vztahuje 4letá záruka, která je tvořena 2letou zárukou výrobce bez omezení ujetých kilometrů a 2letou zárukou importéra s omezením na 150 000 km v případě Caddy resp. 180 000 km u řady Transporter/Multivan.


Volkswagen Caddy je velmi oblíbeným vozem podnikatelů i motoristů s aktivním životním stylem. Vstupní verze modelové řady Caddy jsou poháněny motorem TSI o výkonu 62 kW/84 k, jímž začíná také nabídka speciálního akčního modelu Caddy Generation Four. Výbava čtvrté generace modelové řady Caddy byla rozšířena o pokrokové asistenční systémy, mezi něž patří například multikolizní brzda, systém sledování situace před vozidlem Front Assist včetně funkce nouzového brzdění City Brake, asistent dálkových světlometů Light Assist, asistent pro rozpoznávání únavy řidiče Driver Alert, adaptivní tempomat ACC (Adaptive Cruise Control) a parkovací asistent Park Assist, který převezme řízení při parkování na podélně i kolmo orientovaná parkovací místa.


Stejně jako u modelu Caddy mají zákazníci na výběr nepřeberné množství nejmodernějších prvků bezpečnostní a komfortní výbavy i pro modely Transporter, Caravelle, Multivan a California šesté generace. Pro verze s uzavřenou karoserií je poprvé nabízen nový systém adaptivní regulace podvozku DCC (Dynamic Chassis Control) s režimy pro komfortní nebo sportovní jízdu. Informační a zábavní systém zaujme svým 6,33" displejem, který se automaticky přepne z režimu zobrazování do režimu ovládání, jakmile se k jeho povrchu přiblíží ruka uživatele.


Pro nové modely T6 je připravena zcela nová generace ještě hospodárnějších motorů TDI, splňujících emisní normu EU6. Dvoulitrový turbodiesel TDI je nabízen ve výkonových stupních 62 kW/84 k, 75 kW/102 k, 110 kW/150 k nebo 150 kW/204 k. Nabídku završuje dvoulitrový zážehový čtyřválec TSI ve dvou výkonových variantách 110 kW/150 k nebo 150 kW/204 k. Nové motory snižují spotřebu paliva napříč celou modelovou řadou přibližně o jeden litr na 100 kilometrů v porovnání s předchozí generací.


Volkswagen Užitkové vozy nabízí u příležitosti uvedení modelu T6 na trh speciální edici Generation Six. Jejím základem je Multivan Comfortline, jehož sériová výbava je rozšířena o tmavě tónovaná skla oken, přední a zadní světlomety LED, mlhové světlomety s funkcí odbočovacích světel a chromovaný paket. Na výběr jsou čtyři dvoubarevné laky s barevně sladěnými ozdobnými prvky. Rovněž na přání jsou k dispozici 18" kola z lehké slitiny v retro designu Disc.

Studie Sport Coupé Concept GTE, která patřila mezi hvězdy letošního autosalonu v Ženevě, obdržela nejvyšší ocenění "Best of Best" v kategorii "Concepts". Koncept čtyřmístného čtyřdveřového vozu nadchl mezinárodní porotu German Design Council, která ve svém zdůvodnění označuje Sport Coupé Concept GTE za "protagonistu nového progresivního a maximálně individuálního designérského stylu značky Volkswagen".

Vrcholné ocenění "Best of Best" obdržel také interiér sériově vyráběného modelu Passat, který zanechává skvělý dojem svou stylistickou čistotou a velmi kvalitními materiály. Porota k tomu uvedla: "Estetickou exkluzivitou, dynamickou precizností a lehkostí stanovuje nová měřítka pro design sériově vyráběných vozidel."

Kromě toho bylo uděleno také ocenění "Special Mention" modelu Golf GTE* v kategorii "Exterieur Volume Brand". Progresivní pohon modelu Golf GTE se odráží také v designu vozidla. To je patrné jak na dynamické přídi s výrazně tvarovanými světlomety LED pro denní svícení v nárazníku, tak i na sportovně tvarované zádi, mj. s chromovanými dvojitými koncovkami výfukové soustavy a dvoubarevným spoilerem.

Ocenění "Winner" obdržely navíc následující modely značky Volkswagen:

  • Cross Coupé GTE v kategorii Concepts
  • XL Sport v kategorii Concepts
  • Passat v kategorii Exterieur Volume Brand
  • Touran v kategorii Exterieur Volume Brand
  • Golf GTE v kategorii Interieur Volume Brand


Slavnostní předání ocenění "Automotive Brand Contest" se uskuteční 15. září (první tiskový den) na autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem.

* Golf GTE: Spotřeba paliva v l/100 km: 1,5 (kombinovaná); emise CO2 v g/km: 35 (kombinované); třída hospodárnosti: A+

Pětidveřové Polo "Original" dává o sobě vědět mimo jiné kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě karoserie, tmavě tónovanými krycím skly zadních světlometů, zatmavenými bočními skly a zadním oknem, emblémem Polo "Original" na blatnících a nápisem "Original" na prahových lištách. Moderní exteriér završují světlomety LED, leskle černá mřížka masky chladiče a 16" kola "Portago" z lehké slitiny. K dispozici je také exkluzivní metalický lak v odstínu oranžová Honey.

Vysokou úroveň kvality v interiéru umocňuje obšití multifunkčního volantu, hlavice řadicí páky a páky ruční brzdy kůží se stehováním v odstínu "Trüffel". Vzpomínkou na první Polo jsou sportovní sedadla s kostkovaným vzorem v barevné kombinaci černá/oranžová. Vzhledu interiéru viditelně prospívají také ozdobná obložení v barvě karoserie a pedály z ušlechtilé oceli.

Model Polo "Original" je sériově vybaven klimatizací "Climatronic", Bluetooth handsfree a multimediálním rozhraním MEDIA-IN. Vysokou úroveň výbavy doplňuje ještě paket Světla a výhled, který v sobě integruje např. automatický spínač světel, dešťový senzor a vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou proti oslnění.

Polo "Original" je na českém trhu k dispozici se čtyřmi kombinacemi motorů a převodovek za ceny od 378 900 Kč. Zákazník tak získá exkluzivní jubilejní model s cenovým zvýhodněním 30 000 Kč v porovnání se srovnatelně vybaveným sériovým modelem.

Mezi výjimečné prvky výbavy osmé generace modelu Passat patří nový průhledový displej HUD (Head-Up Display), který promítá důležité provozní údaje a výstražná upozornění na výsuvnou plochu z velmi kvalitního skla přímo v zorném poli řidiče. Tuto technickou inovaci mohou zákazníci objednávat na přání pro všechny modely Passat - Passat Limuzína, Passat Variant, Passat Alltrack a Passat GTE1 - za cenu 13 400 Kč.


Průhledový displej se vysouvá na povel tlačítka z klidové polohy za panelem přístrojů v primárním zorném poli řidiče. Na ploše o rozměrech 10 x 15 cm jsou zobrazovány rychlost jízdy, dopravní značky, pokyny asistenčních systémů a další funkce. Displej s rozlišením 480 x 240 pixelů nabízí mimořádně ostré zobrazení.

Na průhledovém displeji HUD (Head-Up Display) mohou být zobrazovány také navigační údaje nebo výstražná upozornění. Řidič sleduje stále vozovku, zatímco promítané informace zároveň vnímá svým zrakem ve zdánlivé vzdálenosti dva metry před vozidlem. Výhoda tohoto řešení spočívá v tom, že promítání výstražných upozornění přímo do zorného pole řidiče zkracuje reakční dobu. Kromě toho nemusí oči přeostřovat tak často z dálky na blízko.

Řidič si může sám nastavit v menu informačního a zábavního systému, jaké informace mají být zobrazovány (aktuální rychlost jízdy, omezení rychlosti, pokyny navigačního systému, atd.).

Průhledový displej je aktivován samostatným ovládacím prvkem vedle otočného spínače světlometů. Není-li displej zapotřebí, zasune se zpět do přístrojové desky, aby byl chráněn před prachem.

Dne 6.8. 2015 jsme předali další automobil Centru pro dítě a rodinu Valika. Jejich flotilu posílil nový Volkswagen Move up! s pohonem na stlačený plyn - CNG. Provoz vozů na CNG je úsporný a zároveň ekologický. Tento malý vůz pomůže centru v jejich záslužné činnosti, kterou je pomoc rodinám s dětmi v oblasti sociální a právní. Zároveň je jeho provoz ekologický a šetří naše životní prostředí.

Passat GTE přináší do své třídy zcela nová měřítka hospodárnosti. Přestože jeho hybridní systém dosahuje nejvyššího výkonu 160 kW/218 k, činí kombinovaná spotřeba paliva EU pouhých 1,6 l/100 km a kombinovaná spotřeba elektrické energie 12,2 kWh/100 km (Variant: 12,4 kWh/100 km). V režimu čistě elektrického pohonu je možné na jedno nabití překonat vzdálenost až 50 kilometrů. Nový Volkswagen se za normální provozních podmínek rozjíždí vždy čistě elektricky, a tím bez emisí. Režim "E-Mode" může být aktivován také tlačítkem - například na konci jízdy při vjezdu do města. V některých evropských městech, jako je Londýn, jsou proto řidiči modelu Passat GTE osvobozeni od jinak běžné povinnosti platit mýtné poplatky za vjezd do centra.

Passat GTE je samostatná výbavová linie. Výbava kromě jiného zahrnuje individuální prvky, které byly koncipovány speciálně pro model Passat GTE. V oblasti přídě mezi ně patří specifická chromovaná maska chladiče s výrazným modrým pruhem. Modrá barva symbolizuje u značky Volkswagen elektrickou mobilitu. Progresivní charisma modelu Volkswagen Passat GTE je umocněno zcela nově navrženým nárazníkem s charakteristickými světly LED pro denní svícení ve tvaru písmene C, které patří společně s modrými stylistickými prvky mezi rozpoznávací znaky všech elektromobilů a hybridních modelů s možností externího nabíjení značky Volkswagen.

Rovněž interiér byl koncepčně přizpůsoben novému systému pohonu. Inženýři a designéři upravili panel sdružených přístrojů a do sériově dodávaného informačního a zábavního systému vložili speciální menu se specifickými funkcemi a ukazateli hybridního pohonu s možností externího nabíjení. Individualizovány byly rovněž sériově dodávané detaily, mezi něž patří modré dekorační osvětlení, kůží obšitý multifunkční volant s modrým stehováním, specifická řadicí páka GTE s modrým stehováním a sedadla s rovněž modrou základní strukturou. Interiér je navíc zušlechtěn ozdobnými prvky se vzhledem hliníku a leskle černým lakem.

Sportovní kontrast k režimu "E-Mode" vytváří režim "GTE", který se aktivuje tlačítkem. Passat GTE v něm poskytuje nejvyšší výkon 160 kW/218 k a například řízení a pedál plynu přecházejí v tomto režimu na dynamičtější charakteristiku. Motor 1.4 TSI přispívá nejvyšším výkonem 115 kW/156 k, elektromotor 85 kW/115 k. Maximální točivý moment hybridního pohonu s možností externího nabíjení činí 400 N.m. Všechny uvedené hodnoty znamenají suverénní dynamiku a mimořádné potěšení z jízdy. Passat GTE, vybavený sériově šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG, která byla vyvinuta speciálně pro hybridní pohon, zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,4 sekundy (Variant: 7,6 sekundy). Nejvyšší rychlost je u obou verzí 225 km/h, v režimu "E-Mode" 130 km/h.

Modely Passat GTE** a Passat GTE Variant***, které představují základní stavební kameny v realizaci strategie značky Volkswagen v oblasti elektromobility, budou na evropský trh uvedeny na podzim 2015.

*Golf GTE - spotřeba paliva, l/100 km: 1,7 - 1,5 (kombinovaná); spotřeba elektrické energie, kWh/100 km: 12,4 - 11,4 (kombinovaná); emise CO2, g/km: 39 - 35 (kombinované); třída hospodárnosti: A+

**Passat GTE - spotřeba paliva, l/100 km: 1,7 - 1,6 (kombinovaná); spotřeba elektrické energie, kWh/100 km: 12,8 - 12,2 (kombinovaná); emise CO2, g/km: 39 - 37 (kombinované); třída hospodárnosti: A+

***Passat GTE Variant - spotřeba paliva, l/100 km: 1,7 - 1,6 (kombinovaná); spotřeba elektrické energie, kWh/100 km: 12,9 - 12,4 (kombinovaná); emise CO2, g/km: 39 - 37 (kombinované); třída hospodárnosti: A+
"Nově vytvořená kategorie TCR nabízí slibnou platformu pro zákaznický sport - na národní i mezinárodní úrovni. Soukromým týmům otvírá novou perspektivu napínavých závodů s téměř sériovou technikou a přijatelnými náklady," říká ředitel oddělení Volkswagen Motorsport Jost Capito. "Při vývoji koncepčního vozu na základě Golfu využíváme zdroje koncernu Volkswagen, čímž zkracujeme dobu vývoje a snižujeme náklady. Zbývající část sezony využijeme k testování v závodních podmínkách, abychom vyhodnotili potenciál pro možný projekt v oblasti zákaznického sportu od roku 2016."

Dynamický vzhled: Nový Golf ztělesňuje závodní geny

Golf, vyvinutý oddělením Volkswagen Motorsport, dává na první pohled najevo své závodní geny: 18" závodní kola, podvozek, který je o 40 centimetrů širší než u sériového Golfu, a výrazný zadní spoiler vytvářejí závodní vzhled, který naznačuje připravenost k ostrému startu a prvotřídní jízdní vlastnosti. Aerodynamicky tvarovaný přední spoiler patří stejně jako zadní spoiler z uhlíkového kompozitu mezi optimalizovaná řešení pro závodní okruhy. Bezpečnost jezdce zajišťuje mimo jiné závodní sedadlo se speciálními prvky pro ochranu hlavy, závodní bezpečnostní ochranný rám a bezpečnostní palivová nádrž podle předpisů FIA.

Pod kapotou: Vnitřní hodnoty nového Golfu pro závodní okruhy

Výkonný čtyřválec, převodovka DSG s pádly pod volantem, důsledně vyvinutý závodní podvozek - to je jen několik příkladů, že i pod kapotou je nový Golf pečlivě připraven pro jízdu na závodním okruhu. Volkswagen Motorsport vyvíjí vůz společně se sportovním oddělením značky SEAT, a může tak využít zkušenosti se závodním vozem Leon Cup Racer. Stejně jako u sériových vozů koncernu Volkswagen nabízí platforma MQB i u závodních vozů četné synergie a nižší náklady na výrobu a provoz cestovního vozu. Dvoulitrový motor s přeplňováním turbodmychadlem a přímým vstřikováním paliva je známý ze sportovního vrcholného modelu Golf R a v závodní verzi poskytuje nejvyšší výkon 243 kW (330 k) a maximální točivý moment 410 N.m.

Testy v závodních podmínkách: První start na okruhu Red Bull Ring

Pro urychlení vývoje bude koncepční vůz podroben testům v závodních podmínkách během zbývajících čtyř závodních víkendů mezinárodního seriálu závodů cestovních vozů TCR. Nasazení vozů v nadcházející testovací fázi zajistí renomovaný závodní tým Liqui Moly Team Engstler, který disponuje mnohaletými zkušenostmi ze závodů cestovních vozů.


Kalendář seriálu závodů TCR (Touringcar Racer International Series)
28. - 29. 3. 2015 Malajsie (Sepang)*
11. - 12. 4. 2015 Čína (Šanghaj)*
2. - 3. 5. 2015 Španělsko (Valencia)
9. - 10. 5. 2015 Portugalsko (Algarve)
23. - 24. 5. 2015 Itálie (Monza)
30. - 31. 5. 2015 Rakousko (Salzburgring)
20. - 21. 6. 2015 Rusko (Soči)
11. - 12. 7. 2015 Rakousko (Spielberg)
19. - 20. 9. 2015 Singapur*
24. - 25. 10. 2015 Thajsko (Buriram)
21. - 22. 11. 2015 Macao
* V rámci závodu mistrovství světa Formule 1.